مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-09سياسي

نقش ماندگار استان همدان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی


همدان_نقش همدان در انقلاب و جنگ تحمیلی مثال زدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رییسی در آغاز سفر یک روزه خود به استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: علاقه من به همدان و مردم آن، به اوایل انقلاب اسلامی بر می گردد.

وی با بیان اینکه مردم استان همدان دارای تمدن و تاریخی روشن و باسابقه هستند، افزود: جایگاه استان همدان در انقلاب اسلامی و همچنین نقش پشتیبانی در پیروزی دفاع مقدس، نقش مثال زدنی است.

رییس قوه قضاییه با بیان اشاره به اینکه سفر امروز ما به دنبال سفر یک هیئت 25 نفری است که مدتی در مرکز استان و شهرستان های آن برای بررسی مشکلات و مسائل دستگاه قضا و دیگر حوزه های مختلف ورود کرده اند، ادامه داد: به دلیل علاقه ای که به استان دارم دوست داشتم در میان مردم خونگرم استان قرار بگیرم اما ستاد کرونا و شرایط موجود این امکان را نخواهد داد.

وی تصریح کرد: با حضور در شورای اداری و شورای قضایی استان گزارشات واصله در مورد استان را بررسی خواهیم کرد و مسائلی که در استان قابل حل باشند انجام و دیگر مسائلی که به بررسی بیشتری نیاز دارند، خارج از استان حل و فصل خواهند شد.

رییس با بیان اینکه به خانواده شهدا و جانبازان، علما و مردم این استان درود می فرستیم، افزود: ابتدا باید عذر خواهی بکنم که سفر با تأخیر انجام شد، بدلیل شرایط کرونایی امکان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ماندگار استان همدان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی

نقش ماندگار استان همدان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی