مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-09اقتصادي

خشکسالی عامل گرانی علوفه در یزد/ در حال رایزنی برای تسهیلات حمایتی هستیم


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی یزد درخصوص افزایش قیمت نهاده های دامی و کمبود علوفه در این استان گفت: کاهش بارندگی در سطح کشور مهمترین عامل گرانی و کمبود علوفه خشک در استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، بعد از فروکش کردن تب شدید نبود نهاده های دامی در سطح کشور، چندی است که دامداران استان یزد دوباره با مشکلات متعددی نظیر کمبود و گرانی نهادهای دامی، متغییر بودن قیمت ها و خالی شدن انبارهای علوفه مواجه شدند.

میرزایی یکی از دامداران معترض در این خصوص به خبرنگار فارس، اظهار کرد: خالی شدن انبار دامداری ها از کاه و علوفه از یک سو و افزایش بی رویه قیمت نهاده های دامی از سوی دیگر عرصه فعالیت را بر دامداران تنگ کرده و منجر به اعتراض آنها شده است.

وی در خصوص قیمت نهاده های دامی در استان یزد، افزود: در سال گذشته قیمت نهاده های دامی حدود سه هزار تومان بوده و امسال اگر پیدا شود باید آن را به دو برابری افزایش قیمت خریداری کنیم.

این دامدار یزدی افزایش بی رویه قیمت ذرت از 500 تومان به دو هزار تومان را یکی دیگر از مشکلات دامداران در استان یزد دانست و گفت: متأسفانه علاوه بر گرانی شاهد ایجاد بازار سیاه در بحث خرید و فروش نهاده های دامی در استان یزد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی عامل گرانی علوفه در یزد/ در حال رایزنی برای تسهیلات حمایتی هستیم

خشکسالی عامل گرانی علوفه در یزد/ در حال رایزنی برای تسهیلات حمایتی هستیم