مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-09سياسي

واکنش وزیر کشور به مصوبه شورای نگهبان در مورد شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری


در رابطه با مصوبه شورای نگهبان در مورد شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری، رحمانی فضلی وزیر کشور با بیان اینکه طبق قانون هر نوع ابلاغیه قانون و آنچه که در حکم قانون است باید توسط رییس جمهوری به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود، - اظهار کرد: این موضوع را روز بعد از ابلاغ از سوی شورای نگهبان در نامه ای به اطلاع رییس جمهوری رساندیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر کشور با بیان اینکه طبق قانون، ابلاغیه در حکم قانون باید از سوی رییس جمهوری به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود،گفت: تفسیر حقوقی معاونت حقوقی رییس جمهوری از ابلاغیه انتخابات شورای نگهبان مبنای عمل ماست و متتظر تفسیر این معاونت هستیم.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات در نشست خبری با اشاره به ابلاغیه اخیر شورای نگهبان و اجرای آن از سوی وزارت کشور گفت: شورای نگهبان پیرو ابلاغ سیاست های کلی انتخابات موظف شده رجال سیاسی را تعریف و تفسیر کند و شرایطش را بگوید.

این مسئولیت کاملا بر عهده شورای نگهبان است که شورای نگهبان هم این کار را انجام داد و به وزارت کشور ابلاغ کرد.

وزیر کشور با بیان اینکه طبق قانون هر نوع ابلاغیه قانون و آنچه که در حکم قانون است باید توسط رییس جمهوری به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود، اظهار کرد: این موضوع را روز بعد از ابلاغ از سوی شورای نگهبان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر کشور به مصوبه شورای نگهبان در مورد شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری

واکنش وزیر کشور به مصوبه شورای نگهبان در مورد شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری