مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-09سياسي

اولویت اول زکات فطره معیشت فقرا است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اولویت اول زکات فطره معیشت فقرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای زکات استان زنجان اظهار کرد: بر اساس فتوای همه مراجع اولویت اول زکات فطره معیشت فقرا و نیازمندان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه با وجود فقیر کسی حق ندارد زکات فطره را در جای دیگر هزینه کند، افزود: یکی از صدقات روشن و واضح زکات است که اگر آشکارا پرداخت شود خوب است ولی اگر مخفیانه پرداخت شود خیلی خوب است.

وی تصریح کرد: صدقات واجب را باید علنی پرداخت کرد تا اولا دیگران تشویق شوند ثانیا در جامعه بشناسند چقدر پایبند به احکام الهی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تقدیر از همکاری و تعامل بانک ها با کمیته امداد استان گفت: پیشنهاد جالب و ابتکاری کمیته امداد استان زنجان در واریز زکات فطره جمع آوری شده به حساب نیازمندان توسط بانک ها در روز عید فطر، استان زنجان را الگویی برای این کار در کشور تبدیل کرده است.

خاتمی به اهمیت تبلیغات به ویژه زکات از طریق برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان اشاره کرد و گفت: اگر با تبلیغات درست عملکرد خود را به گوش مردم برسانیم و اعتماد مردم را جلب کنیم مشارکت آنها  را در برنامه های مختلف مشاهده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت اول زکات فطره معیشت فقرا است

اولویت اول زکات فطره معیشت فقرا است