مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-09سياسي

شرکت 1030 نفر از زندانیان فارس در طرح اعتکاف پایانی ماه رمضان


اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه در راستای اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی و تربیتی در زندان ها انجام می شود و برگزاری مراسم های مذهبی و اعتکاف یکی از اولویت های مهم سازمان در زمینه تقویت باورهای دینی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسحاق ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتکاف در زندان ها با حضور زندانیان مشتاق برگزار می شود و این برنامه معنوی جلوه های زیبای ارتباط با خدا و دوری از تعلقات دنیوی و تربیت و تهذیب نفس برای آنان است.

  وی با اشاره به آیه هشتم سوره تحریم که خداوند در قرآن می فرماید: یا اَیهّا الذّینَ آمَنُوا تُوبوُا اِلَی اللهِ توبَهً نَصوحاً؛ ای کسانی که ایمان آورده اید به سوی خدا توبه کنید، توبه ایی که بعد از آن به گناه باز نگردید، افزود: اعتکاف نیز فرصت مناسبی برای بررسی و محاسبه نفس و توبه است و آن گونه است که پیامبر اکرم(ص) می فرمایند حاسَبُوا قَبلَ اَن تُحاسَبوا؛ به حساب اعمالتان رسیدگی کنید قبل از آنکه، خداوند به آنها رسیدگی کند.

  مدیرکل زندان های فارس با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ماه رجب در زندان مرکزی شیراز و اثرات و بازخوردهای ارزشمند آن مراسم معنوی در بین زندانیان گفت: اعتکاف، یکی از سنت‏های حسنه و از مستحبات و موجب نیل به قرب الهی است؛ زندانیان زندان مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 1030 نفر از زندانیان فارس در طرح اعتکاف پایانی ماه رمضان

شرکت 1030 نفر از زندانیان فارس در طرح اعتکاف پایانی ماه رمضان