مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-05-09سياسي

مذاکره کنندگان مراقب باشند این بار شکلات نگیرند


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و 1+4 در وین تأکید کرد: مذاکره کنندگان مراقب باشند که این بار شکلات و آبنبات نگیرند و به دنبال احقاق حق مردم ایران باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی دارای ساختاری مستحکم و رهبری هوشمند است و منابع خدادادی سرشاری نیز در اختیار دارد، اما چرا در دهه پنجم انقلاب، موضوع عدالت که هدف اصلی بوده پیاده نشده و فاصله طبقاتی بیشتر شده است؟ وی در ادامه با طرح چند سؤال دیگر گفت: چرا کیفیت کالاها در کشورمان مناسب نیست؟ چرا تنها 7 درصد از قانون بودجه اجرا می شود و چرا 75 درصد قانون برنامه ششم توسعه اجرا نمی شود؟! چرا یک روز سرمایه های مردم در مؤسسات مالی و اعتباری بر باد می رود و روز دیگر در بورس؟! عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: چرا برخی ها حقوق نجومی می گیرند اما برخی دیگر کارتن خواب هستند؟ مشکل اصلی و پاسخ همه این سوالات این است که ما قانون گریزی و پارتی بازی می کنیم.

مشکل ما در تحریم ها نیست؛ مشکل ما در قانون گریزی است و اگر آن مسئله حل شود موضوع فساد و فاصله طبقاتی نیز حل خواهد شد، اما بدون حل این مشکل به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کنندگان مراقب باشند این بار شکلات نگیرند

مذاکره کنندگان مراقب باشند این بار شکلات نگیرند