مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-09سياسي

موفقیت بسیج سازندگی در رونق تولید و ایجاد اشتغال


نیروی جوان، متخصص و متعهد از برجستگی های بسیج سازندگی است که در این مدت در مباحث تولید اشتغال،فرهنگی، تربیتی و محرومیت زدایی موفق عمل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در نشست با اعضای سازمان بسیج سازندگی لرستان، ضمن تبریک روز تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: تشکیل بسیج سازندگی از سوی مقام معظم رهبری هوشمندی ایشان و اعتمادی است که نسبت به بسیج سازندگی و جوانان دارد.

  وی افزود: بسیج سازندگی به دنبال سود برای خود نیست و از مقدورات خود نیز هزینه می کنند و چون مورد اعتماد هستند، خیرانی نیز به کمک آنها می آیند و کار محرومیت زدایی خود را با مشارکت بسیج سازندگی انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خدمات ارزنده بسیج سازندگی در 20 سال گذشته خاطر نشان کرد: نیروی جوان، متخصص و متعهد از برجستگی های بسیج سازندگی است که در این مدت در مباحث تولید اشتغال،فرهنگی، تربیتی و محرومیت زدایی موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه مدیریت بسیج سازندگی جهادی و انقلابی است، گفت: هرگاه مدیریت ما انقلابی عمل نکردند آسیب زا عمل کردند و هرجا جهادی و انقلابی بود موفق شدیم.

شاهرخی تصریح کرد: بسیج سازندگی چتر خود را تا می تواند روی گروه های جهادی بگستراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت بسیج سازندگی در رونق تولید و ایجاد اشتغال

موفقیت بسیج سازندگی در رونق تولید و ایجاد اشتغال