مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-09سياسي

رهایی قدس نیازمند مقاومت امت واحده است


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: معنای وحدت جامعه اسلامی، استفاده همه جانبه از ظرفیت های یکدیگر بوده و رهایی قدس نیازمند مقاومت امت واحده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام محمدتقی سیفایی در همیاش وحدت و مقاومت علمای شیعه و اهل سنت قشم با محوریت روز قدس، اظهار کرد: شیخ احمد یاسین پدر معنوی جنبش اسلامی حماس در زمانی که ویلچرنشین شده یود می گویند اوضاع امت اسلامی همچون من است که یکجا نشسته و تنها حرف می زند.

وی افزود: امروز اوضاع امت اسلامی مطلوب نیست و علیرغم اینکه در روز قدس 70 هزار نفر از مسلمانان فلسطین در مسجد الاقصی نماز خواندند، فردای آن فراخوان تجمع 20 هزار یهودی در قدس شریف صادر شد.

وی با اشاره به ممنوع شدن ورود مسلمانان به مسجد الاقصی تصریح کرد: بسیاری از مسلمانان برای مقابله با این اقدام در مسجد الاقصی خوابیدند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام است و باید هر مسلمان صبح که بیدار می شوید آن را مسئله اول خود بداند.

حجت الاسلام سیفایی اضافه کرد: متاسفانه نسبت به عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با صهیونیست، واکنش متناسبی در جهان اسلام رخ نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی قدس نیازمند مقاومت امت واحده است

رهایی قدس نیازمند مقاومت امت واحده است