مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-09ورزشي

فرصت سوزی به سبک اشتادسازه/ جای خالی ایران در هندبال آسیا


با انصراف اشتادسازه از جام باشگاه های آسیا این فرصت از دست رفت تا نماینده دیگری از ایران معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جام باشگاه های هندبال بانوان آسیا در حالی روزهای 6 تا 13 تیرماه در آلماتی برگزار می شود که پیش از این قرار بود اشتادسازه به عنوان قهرمان و نماینده ایران در این دوره از رقابت ها حضور داشته باشد.

مسئولان این باشگاه در حالی که از وقت قانونی برای اعلام آمادگی جهت حضور در مسابقات گذشته بود اما با کمک از میترا نوری که در کمیته فنی مسابقات حضور خواهد داشت و مسئولان فدراسیون در تماس با کنفدراسیون آسیا مشکل را حل و اعلام کردند در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

مدتی از این اعلام آمادگی نگذشته بود که امروز فدراسیون هندبال در خبری اعلام کرد مدیرعامل اشتادسازه با نامه ای رسمی درخواست انصراف از مسابقات را داده است.

سعید حسابی مدیرعامل باشگاه اشتادسازه، نمونه های مثبت 6 بازیکن به کرونا، عدم انجام تمرین و حضور هند را دلایل انصراف اعلام کرده این در حالی است که به نظر می رسد دلایل ارائه شده هیچ توجیهی ندارد.

با توجه به فرصت 2 ماهه باقی مانده به مسابقات، بازیکنان کرونایی بهبودی خود را به دست خواهند آورد، از طرفی با توجه به شیوه نامه های بهداشتی و انجام نمونه گیری در جریان مسابقات جام باشگاه های آسیا، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت سوزی به سبک اشتادسازه/ جای خالی ایران در هندبال آسیا

فرصت سوزی به سبک اشتادسازه/ جای خالی ایران در هندبال آسیا