مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-09سياسي

تهیه طرح حمایت از سرمایه گذاری خارجی ضد تحریمی در مجلس


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تهیه و ارائه طرح حمایت از سرمایه گذاری خارجی ضد تحریمی به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تهیه و ارائه طرح حمایت از سرمایه گذاری خارجی ضد تحریمی به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: طرح حمایت از سرمایه گذاری خارجی ضد تحریمی در مجلس شورای اسلامی تهیه و به هیات رییسه مجلس ارائه شده است.

برخی از شرکت ها و دولت ها در زمان اوج تحریم ها، همکاری بیشتری با ایران داشته و از تروریسم اقتصادی آمریکا تبعیت نکرده اند که لازم است در روابط آینده اقتصادی کشور اولویت داشته باشند و بالعکس آنها که خصومت ورزیده اند باید متنبه شده و مشروط به تعهد و جبران خسارت قبلی اجازه حضور در بازار ایران یابند.

به عنوان مثال شرکت توتال فرانسه در فاز 11 پارس جنوبی با تبعیت از تحریم آمریکا چند میلیارد دلار به ایران خسارت زد.

متن کامل این طرح به شرح زیر است: به منظور فراهم سازی زمینه تحقق سرمایه گذاری خارجی و حمایت از سرمایه گذاران واقعی بویژه شرکت ها و دولت هایی که در زمان تحریم ها همکاری بیشتری با جمهوری اسلامی ایران داشته اند، عقد قرارداد تجاری و بازرگانی بین کلیه دستگاه های اجرایی موضوع ماده (5) قانون مدیریت خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح حمایت از سرمایه گذاری خارجی ضد تحریمی در مجلس

تهیه طرح حمایت از سرمایه گذاری خارجی ضد تحریمی در مجلس