مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-09سياسي

نامه دانشجویان به مجمع تشخیص مصلحت/ افزایش مناطق آزاد خلاف مصلحت مردم و نظام است


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه ای مصوبه مجمع تشخیص مصلحت درباره افزایش مناطق آزاد تجاری و صنعتی را خلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی و منافع ملی دانست و مخالفت خود را با اجرای آن اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور طی نامه ای مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت درباره افزایش مناطق آزاد تجاری، صنعتی را خلاف سیاست های اقتصاد مقاومتی و منافع ملی دانست و مخالفت خود را با اجرای آن اعلام کرد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل می باشد: اعضاء محترم محمع تشخیص مصلحت نظام سلام علیکم منتشر شدن خبر موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاسیس 7 منطقه آزاد و13 منطقه ویژه اقتصادی جدید آن هم در حالی که در محافل کارشناسی از تجربه مناطق آزاد در کشور مان به عنوان یک سیاست شکست خورده یاد میشود این نگاه را به اذهان جامعه مخابره کرد که عزم جدی مبنی بر اصلاح ساختار های اقتصادی معیوب وجود ندارد.

وقتی در ذهن بسیاری از مردم ما واژه منطقه آزاد صرفا مترادف با کالاهای لوکس تعریف میشود این آسیب نیز اجتناب نا پذیر است که برخی نمایندگان مجلس برای منافع سیاسی خود همچون رای آوردن در دور های بعدی انتخابات، بدون توجه به آسیب های مناطق آزاد با شعار های عوام فریبانه به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه دانشجویان به مجمع تشخیص مصلحت/ افزایش مناطق آزاد خلاف مصلحت مردم و نظام است

نامه دانشجویان به مجمع تشخیص مصلحت/ افزایش مناطق آزاد خلاف مصلحت مردم و نظام است