مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-09اقتصادي

صادرات 15 هزار کانتینر محصولات کشاورزی البرز از بنادر هرمزگان


عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز از صادرات 15 هزار کانتینر محصولات البرز به کشورهای خارجی از طریق بنادر شهید باهنر، جاسک و دیر هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/البرز عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی البرز از صادرات 15 هزار کانتینر محصولات البرز به کشورهای خارجی از طریق بنادر شهید باهنر، جاسک و دیر هرمزگان خبر داد.

سید احمد میرجلیلی روز یکشنبه 19 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان البرز در صادرات محصولات کشاورزی جزو رتبه های نخست کشور است، اظهار کرد: بخش کشاورزی یکی از اساسی ترین ارکان تولید کشور است و تولیدکنندگان این بخش با ارسال محموله صادراتی به کشورهایی مانند روسیه، عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس نقش مهمی در توسعه صادرات ایران دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه گفت: با شروع روند صادرات محصولات کشاورزی مانند سبزی و صیفی در حال حاضر روزانه بیش از 100 کانتینر بار مشتمل بر این تولیدات از بندر شهید باهنر استان هرمزگان به دیگر کشورها صادر می شود که بیش از 85 درصد این محصولات سهم تولید استان البرز است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه در سال 99 نسبت به دو سال قبل آمار صادرات محصولات کشاورزی از البرز با رشد خوبی همراه بوده است، افزود: سال گذشته بیش از 15 هزار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 15 هزار کانتینر محصولات کشاورزی البرز از بنادر هرمزگان

صادرات 15 هزار کانتینر محصولات کشاورزی البرز از بنادر هرمزگان