مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-09سياسي

تکریم از کادر درمان توسط چهره های هنر انقلاب اسلامی خوزستان


رییس حوزه هنری خوزستان از تکریم کادر درمان و خانواده های آنها توسط چهره های هنر انقلاب اسلامی خوزستان خبر داد و گفت: در این حرکت مبتکرانه بسته هایی حامل محصولات هنری تولیدی حوزه هنری درب منازل کادر درمان تحویل داده شد.

- محمد شهباز گهرویی رییس حوزه هنری خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز از اهدای بسته های فرهنگی به کادر درمان توسط حوزه هنری خبر داد و اظهار کرد: در راستای تکریم و ثنای مدافعان سلامت و کادر درمان که بیش از 15 ماه است درگیر بیماری کرونا و رسیدگی به آحاد جامعه هستند، حوزه هنری طرحی ابتکاری را در حال اجرا دارد که طی آن یک سری بسته های فرهنگی تهیه و درب منازل پرستاران تقدیم می شود.

  وی با بیان اینکه این بسته ها شامل محصولات سمعی و بصری، کتاب، فیلم، موسیقی و دیگر محصولات حوزه هنری است در سه شهر اهواز، آبادان و دزفول ارسال شده افزود: در این سه شهر به صورت نمادین با حضور درب منازل پرستاران این بسته ها را اهدا کردیم.

  رییس حوزه هنری خوزستان هدف از این حرکت مبتکرانه را پاسداشت حرکت مجاهدانه مدافعان سلامت و خانواده های آنها دانست که صبورانه حامی این قشر هستند و گفت: در این حرکت نمادین 20 تن از پرستاران شهرهای اهواز و آبادان و دزفول که خودشان حداقل یک بار مبتلا به بیماری کرونا شده بودند، به نمایندگی از کادر درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم از کادر درمان توسط چهره های هنر انقلاب اسلامی خوزستان

تکریم از کادر درمان توسط چهره های هنر انقلاب اسلامی خوزستان