مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-09سياسي

پیشرفت های زیادی در ساخت سامانه های پدافندی داشته ایم


به لطف الهی در تحقیقات و ساخت سامانه های پدافندی اعم از سامانه های موشکی، راداری و جنگ الکترونیک طی سال های گذشته پیشرفت های زیادی داشته ایم.

- ، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امروز در حاشیه آیین معارفه فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، گفت: به لطف الهی در تحقیقات و ساخت سامانه های پدافندی اعم از سامانه های موشکی، راداری و جنگ الکترونیک طی سال های گذشته پیشرفت های زیادی داشته ایم.

وی افزود: تحقیقات و ساخت سامانه های پدافندی، امروز به نتیجه رسیده و ما در این حوزه ها محصولات خوبی داریم که به کارگیری این سامانه ها مستلزم یک فرماندهی کنترل بسیار دقیق است و به کارگیری سامانه های پدافندی که یک کار پدافندی، انفعالی و متفاوت از کارهای آفندی است و این دشمن است که تعیین می کند از کدام مسیر، کی و کجا اقدام کند، طبیعتاً سیستم فرماندهی کنترل این پدافند که باید مسئولیت کنترل آن را به عهده بگیرد از پیچیدگی بالاتری برخوردار است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درباره تحقیقات و ساخت سامانه های پدافندی، گفت: امروز فرماندهی کنترل، شکل جدید تری نسبت به گذشته دارد و شاهد تحولات بسیاری در این حوزه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های زیادی در ساخت سامانه های پدافندی داشته ایم

پیشرفت های زیادی در ساخت سامانه های پدافندی داشته ایم