مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-09پزشكي

کتاب «جرم شناسی پزشکی» توسط جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد


مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: در کتاب «جرم شناسی پزشکی» که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشرشده؛ آسیب پذیری بیمارانی که بزه دیده جرائم پزشکی هستند موردبررسی قرارگرفته و به شیوه های پاسخ دهی به جرائم پزشکی ناقض حقوق بیماران اشاره شده است.

- کتاب جرم شناسی پزشکی توسط جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد ایسنا/قزوین مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: در کتاب جرم شناسی پزشکی که توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشرشده؛ آسیب پذیری بیمارانی که بزه دیده جرائم پزشکی هستند موردبررسی قرارگرفته و به شیوه های پاسخ دهی به جرائم پزشکی ناقض حقوق بیماران اشاره شده است.

علی دل زنده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع کتاب جرم شناسی پزشکی ، تصریح کرد: جرم شناسی پزشکی از رهگذر تخصصی کردن تدابیر و سازوکارهای علت شناختی و حمایتی خود بر حمایت از بیماران تأکید می کند، با تأملی بر وضعیت بیماران در نظام عدالت کیفری می توان دریافت که نادیده گرفتن جرم شناسی پزشکی پیامدی جز از بین رفتن حقوق بیماران ندارد.

وی افزود: در این کتاب می خوانیم بیمارانی که بزه دیده جرائم پزشکی واقع می شوند، آسیب پذیری مضاعفی را تجربه می کنند و لذا عدم توجه به بزه دیدگی بیماران و لزوم تدارک حمایت های افتراقی برای آنان نتیجه ای جز مأیوس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جرم شناسی پزشکی» توسط جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد

کتاب «جرم شناسی پزشکی» توسط جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد