مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-09حوادث

7باند سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح مبارزه با سرقت، 7 باند سرقت مسلحانه و به عنف توسط پلیس آگاهی استان با 121 فقره سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سرقت ،شناسایی و انهدام باندهای سرقت و کشف جرایم مرتبط با سرقت خودرو، موتورسیکلت و تلفن همراه در استان، پلیس آگاهی طی عملیاتی ضربتی و هوشمندانه، موفق به شناسایی چندین باند مسلحانه و به عنف سرقت در شهر زاهدان و شهرستان سراوان شد.

وی افزود: در این طرح کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی یک باند 5 نفره سرقت مسلحانه و به عنف تلفن همراه را که اعضای این باند با استفاده از خودروی پراید در سطح شهر با پرسه زنی طعمه های خود را شناسایی و ضمن سرقت تلفن همراه آنان، به زور با تهدید سلاح از آنها نیز اخاذی و سپس متواری می شدند شناسایی و 5 نفر اعضای آن را در مخفیگاهشان دستگیر که در این رابطه30 فقره سرقت تلفن همراه در اعترافات آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به شناسایی و انهدام یک باند سرقت دیگر تلفن همراه با 70 فقره سرقت به عنف و مسلحانه خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه اعضای 3 نفره آن در ساعات پایانی شب در سطح شهر تردد و در اماکن خلوت ، سوژه مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7باند سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان

7باند سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان