مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-09سياسي

نامه هنیه به رهبر معظم انقلاب در پی تجاوزات اخیر صهیونیست ها در قدس


رییس دفتر سیاسی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب، تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را تشریح و بر ادامه راه مقاومت تا آزادسازی قدس تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای ضمن تشریح حوادث و تحولات جاری در قدس اشغالی، خواستار اتخاذ موضع قاطع جهان اسلام برای حمایت از ساکنان قدس و توقف جنایات اشغالگران اسراییلی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، متن این پیام بدین شرح است: حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (حفظه الله) رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سلام علیکم و رحمه الله و برکاته درودی صمیمانه و بعد، مایه خرسندی ما در جنبش حماس است که در این ایام مبارک و روزهای پایانی ماه رمضان، سلام و درود و تقدیر خالصانه خود را محضر جنابعالی تقدیم نماییم.

از خداوند متعال خواستاریم که این ماه بزرگ و عید سعید فطر را بار دیگر با خیر و برکت نصیب جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ آن و امت اسلامی گرداند، چه او شنوا و اجابت کننده دعا است.

همانگونه که حضرتعالی در جریان بوده و هستید، حملات و تجاوزات صهیونیست های غاصب علیه قدس و ساکنان آن اعم از تشدید عملیات یهودی سازی، شهرک سازی، کوچاندن اجباری فلسطینیان، پاکسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه هنیه به رهبر معظم انقلاب در پی تجاوزات اخیر صهیونیست ها در قدس

نامه هنیه به رهبر معظم انقلاب در پی تجاوزات اخیر صهیونیست ها در قدس