مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-09سياسي

بیانیه 203 نماینده در حمایت از اقدام شورای نگهبان


عضو هیأت رییسه مجلس، بیاینه بیش از 200 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به شورای نگهبان درباره اقدامات این شورا در خصوص اصلاح نظام انتخاباتی و همچنین اهمیت اقدامات در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، بیاینه 203 نفر از نمایندگان مجلس خطاب به اعضای شورای نگهبان را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اعضای محترم شورای نگهبان احتراماً همانطور که مستحضرید اصلاح نظام انتخاباتی یکی از دغدغه های جدی نمایندگان مجلس یازدهم بوده و از ابتدا در دستور کار مجلس یازدهم قرار داشته است.

اکنون نیز خداوند را شاکریم که شورای نگهبان در راستای همان تلاش های مجلس شورای اسلامی گام نهایی را استوار برداشت و حسن ختامی شایسته را رقم زد.

شورای محترم نگهبان بر اساس قانون اساسی و سیاست های کلی انتخابات به تکلیف قانونی خود عمل نموده و رأساً اقدام به اصلاح و ساماندهی ثبت نام و شفاف سازی معیارهای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری نمود که این اقدام قانونی و صریح شورای نگهبان مورد استقبال نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 203 نماینده در حمایت از اقدام شورای نگهبان

بیانیه 203 نماینده در حمایت از اقدام شورای نگهبان