مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-09سياسي

صباغیان بافقی: مشکل اصلی کشور قانون گریزی است


یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس اسلامی با بیان اینکه مشکل ما در تحریم و در بحث های جناحی نیست، تاکید کرد: مشکل اصلی کشور در قانون گریزی است.

- یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس اسلامی با بیان اینکه مشکل ما در تحریم و در بحث های جناحی نیست، تاکید کرد: مشکل اصلی کشور در قانون گریزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: ایران اسلامی دارای منابع غنی و معادن فراوانی است، از نیروی انسانی و جمعیت خوبی برخوردار بوده، دارای نظامی مستقل و رهبری هوشمند است و همچنین دارای موقعیت استراتژیک بسیار مناسبی است، اما امروز که دهه پنجم انقلاب را می گذرانیم چرا عدالت به عنوان شعار اصلی جامعه محقق نشده است؟ همچنین چرا فاصله طبقاتی روزانه بیشتر می شود و شاهد انجام ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم؟ نماینده مهریز و بافق در مجلس افزود: همچنین باید پاسخ داده شود چرا کیفیت کالاها مناسب نیست و 60 درصد بودجه سالیانه محقق می شود و 70 الی 75 درصد برنامه پنج ساله توسعه اجرایی نشده است؟ علت این مشکلات چیست؟ چرا روزی سرمایه های مردم در موسسات مالی و روزی دیگر در بورس از بین می رود؟ چرا برخی حقوق های نجومی دریافت می کنند؟ چرا برخی دارای خانه های مجلل هستند اما برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صباغیان بافقی: مشکل اصلی کشور قانون گریزی است

صباغیان بافقی: مشکل اصلی کشور قانون گریزی است