مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-09اقتصادي

نیاز جدی صنعت سمنان به آب/ واحدهای تولیدی با کمک بسیج عارضه یابی می شوند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: با توجه به نیاز بخش صنعت به آب، راهکارهای مختلف همچون استفاده از آب های نامتعارف و خرید آب از چاه های کشاورزی قابل تبدیل می تواند راهگشا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن آل بویه ظهر امروز در نشستی با سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه مباحث تولید و سرمایه گذاری یک شعار نیست، اظهار کرد: ساختار بوروکراسی که در ادارات استان سمنان وجود دارد، مانع از تحقق شعار سال می شود.

او افزود: با توجه به نیاز بخش صنعت به آب، راهکارهای مختلف همچون استفاده از آب های نامتعارف و خرید آب از چاه های کشاورزی قابل تبدیل می تواند راهگشا باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی استان به کمک بسیج مهندسین صنعت، بیان کرد: ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی فعال در راستای اشتغال زایی و بهبود فضای کسب وکار با همکاری بسیج مهندسین استان سمنان انجام شود.

آل بویه ادامه داد: شیب سرمایه گذاری در استان روند صعودی دارد و اقدامات خوبی در این راستا انجام شد که در امسال نیز استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان سمنان مهیاست، افزود: سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی باید به سرمایه گذاران و تولیدکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جدی صنعت سمنان به آب/ واحدهای تولیدی با کمک بسیج عارضه یابی می شوند

نیاز جدی صنعت سمنان به آب/ واحدهای تولیدی با کمک بسیج عارضه یابی می شوند