مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-09حوادث

انجام 270 حادثه امدادی در ایلام توسط هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از انجام 270 حادثه امدادی در ایلام توسط هلال احمر طی سال گذشته خبر داد.

- ، علی اصغر علی اکبری ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی ایلام اظهار کرد: اهمیت آموزش های تخصصی امداد و نجات در سوانح امری ضروری است.

وی، به فرا گرفتن موضوع مهم آموزش های تخصصی امداد و نجات به منظور افزایش توانایی کارکنان نیروی انتظامی تاکید کرد و ادامه داد: در مواقع رخ داد حوادث کارکنان پلیس جزو اولین کسانی هستند که در صحنه حضور می یابند و با انجام کمک های اولیه می توانند اثرات سوء تصادفات و ضربات ناشی از دیگر حوادث را تا حد زیادی کاهش دهند.

وی افزود: کسب تجربه و آمادگی در امداد رسانی در زندگی بسیار مهم است چرا که انسان ها هر لحظه ممکن است با وجود تصادفات، بلایای طبیعی و گاهاً بیماری ها و اتفاقات نادر نیازمند امداد و کمک رسانی باشد.

علی اکبری با اشاره به انجام بیش از 270 حادثه امدادی در سال گذشته در سطح جاده ها و مناطق کوهستانی توسط کارکنان جمعیت هلال احمر استان، گفت: ما با استفاده از تمام ظرفیت، آماده ارائه خدمات امداد و نجات در راستای کاهش حوادث در سطح استان هستیم.

در پایان این دیدار به منظور توسعه و افزایش تعاملات و بهره گیری از ظرفیت های موجود تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر و انتظامی استان منعقد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 270 حادثه امدادی در ایلام توسط هلال احمر

انجام 270 حادثه امدادی در ایلام توسط هلال احمر