مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-09سياسي

امر به معروف محله محور را احیا می کنیم


قائم مقام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر ضرورت احیای امر به معروف محله محور تأکید کرد و گفت: اهمیت محله در این است که همه افراد هر جا که مشغول باشند در محله حضور دارند.

- ، نشست مشترک محمدصالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و حجت الاسلام اخوان رییس سازمان دارالقرآن در محل این ستاد برگزار شد.

هاشمی گلپایگانی در آغاز نشست اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در همه حیطه ها و به صورت خاص در سازمان تبلیغات بروز و ظهور دارد و در واقع امر به معروف جنبه عملی فرایض نزد عقل و شرع است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر می خواهد بر اساس ظرفیت ها و امکانات نهادها با آن ها ارتباط ایجاد کند و اتصال های شبکه ای تشکیل دهد و از این همه امکانات مهم سازمان ها و نهادها که هر کدام کار خود را انجام می دهند استفاده کند تا هدف مشترک همه آن ها تأمین شود.

وی افزود: لازم است در این نشست بررسی شود که نقطه اتصال ما با سازمان تبلیغات که می تواند زمینه ارتباط این دو نهاد باشد، چیست.

مثلاً اگر تشکل های قرآنی هست که حمایت حقوقی ستاد را لازم دارد و بتواند همزمان یک تشکل امر به معروفی باشد ما می توانیم اقدام کنیم تا مجوزهای لازم برای این منظور صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف محله محور را احیا می کنیم

امر به معروف محله محور را احیا می کنیم