مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-09اجتماعي

جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان در تابستان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: دانش آموزان می توانند عقب افتادگی تحصیلی خود را در تابستان جبران کنند.

- سعیده بهادرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، پیرامون برگزاری کلاس های جبرانی برای دانش آموزان، اظهار کرد: تدریس های معلمان تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد ولی بعد از آن طبق مستندات و اطلاعات جمع آوری شده از مدارس اگر وضعیت شرایط کرونا آبی باشد با مجوز ستاد کرونا پایه های اول، دوم و ششم در دروس علوم و ریاضی و فارسی به صورت حضوری و در غیر اینصورت به طور آنلاین و با حضور مدیر مدرسه و معلم از دانش آموزان آزمون گرفته می شود تا بتوانند عقب افتادگی تحصیلی خود را جبران کنند.

وی افزود: برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان در مناطق محروم اقداماتی صورت گرفته که از جمله این اقدامات می توان به امضای تفاهم نامه سه جانبه بین دانشگاه فرهنگیان، بسیج دانشجویی و معاونت آموزش ابتدایی استان اشاره کرد و قرار است برنامه ای منظم در خصوص کلاس های جبرانی ویژه مناطق محروم برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی استان همچنین با اشاره به حمایت های مختلف از دانش آموزان برای تحصیل از برگزاری طرح هدایت خبر داد و گفت: طرح هدایت با تبادل نظر بین مدیران، اولیا و خیرین و در مدارسی که توانایی مالی لازم را نداشتند صورت گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان در تابستان

جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان در تابستان