مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-09بين الملل

ساکنان شیخ جراح رهبر لیست متحد عربی را راه ندادند


کمیته محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی با استقبال از یکی از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به دلیل «اتحاد و همپیمانی با حزب راست افراطی صهیونیستی» مخالفت کرد.

- ساکنان "شیخ جراح" رهبر "لیست متحد عربی" را راه ندادند کمیته محله الشیخ جراح در قدس اشغالی با استقبال از یکی از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به دلیل اتحاد و همپیمانی با حزب راست افراطی صهیونیستی مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، کمیته محله الشیخ جراح در قدس اشغالی با صدور بیانیه ای اعلام کرد، منصور عباس، رهبر فهرست متحد عربی و یکی از نمایندگان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) که قصد داشت به محله الشیخ جراح سفر کند با مخالفت کمیته شیخ جراح به دلیل مواضع ضد ملی گرایی و خصمانه و همپیمانی با حزب راست افراطی اسراییل وی روبرو شد.

پیشتر وی در مصاحبه ای با رسانه های عبری زبان عملیات شهادت طلبانه در ایست بازرسی زعتره در جنوب نابلس را محکوم و سربازان اسراییلی کشته شده را بی گناه توصیف کرده بود! وی گفته بود: من از تروریسم حمایت نمی کنم و همه آنچه در رابطه با بازدید من از خرابکاران در زندان گفته شده، نادرست است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان شیخ جراح رهبر لیست متحد عربی را راه ندادند

ساکنان شیخ جراح رهبر لیست متحد عربی را راه ندادند