مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-09اجتماعي

معلولان قزوینی در انتظار دریافت واکسن


معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: واکسیناسیون افراد ساکن در مراکز مراقبتی بهزیستی انجام شده و تاکنون پیامد ناگواری برای سالمندان پیش نیامده است ، - ایسنا/قزوین معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین گفت: واکسیناسیون افراد ساکن در مراکز مراقبتی بهزیستی انجام شده و تاکنون پیامد ناگواری برای سالمندان پیش نیامده است ، هم اکنون 883 نفر از معلولان، 100 نفر از کارکنان مراکز شبانه روزی و 56 نفر از کارکنان مراکز ویزیت و مراقبت در منزل استان قزوین در انتظار دریافت واکسن هستند.

راحله جاتن در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به واکسیناسیون سالمندان مقیم بهزیستی تصریح کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون 180 نفر از سالمندان مقیم و 47 نفر از کارمندان مراکز بهزیستی استان قزوین واکسن دریافت کردند.

وی افزود: واکسیناسیون افراد ساکن در مراکز مراقبتی بهزیستی پس از ابلاغ دستورالعمل های جامع در این خصوص از 20 اسفندماه سال گذشته با اولویت سالمندان و کارکنان این مراکز شروع شد، دوز دوم واکسن برای 175 نفر از سالمندان مقیم در مراکز و 46 نفر از کارکنان مراکز سالمندان نیز انجام شده است.

معاون توان بخشی اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: پس از اعلام آمادگی لازم مراکز و انجام اقداماتی همچون دریافت رضایت نامه کتبی از خانواده افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان قزوینی در انتظار دریافت واکسن

معلولان قزوینی در انتظار دریافت واکسن