مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-09اجتماعي

پیش از معلمی، عاشق باشید


معلم بازنشسته ای که سال هاست دیگر برای کلاس های درس این شهر معلمی نمی کند، معلمی را ترک نکرده و هنوز هم خانه اش کلاس درسی برای دانش آموزان قدیمی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معلم بازنشسته ای که سال هاست دیگر برای کلاس های درس این شهر معلمی نمی کند، معلمی را ترک نکرده و هنوز هم خانه اش کلاس درسی برای دانش آموزان قدیمی است.

هفغته معلم است و سراغ معلمی را می گیرم که چندین سال است بازنشسته شده، معلمی که 77 سال سن دارد و سال هاست از محیط کلاس درس و مدرسه فاصله گرفته اما هنوز هم نمی تاند ذعنش را ا خاطراتی که بیشترشان خوب بود خالی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معلمی که برای همکارانش یک دوست و مشاور و برای دانش آموزانش یک روانشناس تربیتی بود و اکنون که سال هاست بازنشسته شده، باز هم به یاددهی و ارتباط با دانش آموزانش مشغول ست؛ ارتباطی که او را تبدیل به یک شاخص فرهنگی در بین دانش آموزان و همکارانش کرده است.

فاطمه سلطان سلطانی متولد سال 23 که 31 سال در حرفه معلمی خدمت کرده است و مدت 16 سال سابقه مدیریت مدارس را دارد در گفت وگو با ایسنا، همواره موفقیت خود را عاشق بودن به تدریس و دانش آموزانش می داند.

وی با بیان اینکه هیچ گاه در کلاس من تحقیر وجود نداشت، افزود: یک معلم باید پیش از ورود به این حرفه بداند سعادت ها و شقاوت ها در دست معلم است؛ معلم می تواند در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش از معلمی، عاشق باشید

پیش از معلمی، عاشق باشید