مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-09اقتصادي

تکمیل طرح های نیمه تمام در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی در فرصت کرونا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موزه ها، از این فرصت در راستای تکمیل طرح های نیمه تمام در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی استفاده شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موزه ها، از این فرصت در راستای تکمیل طرح های نیمه تمام در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی استفاده شد.

نادر فلاحی در بازدید از روند پیشرفت پروژه طرح توسعه بازارچه صنایع دستی اردبیل اظهار کرد: تعطیلات کرونایی موزه ها برای ما فرصتی شد تا بتوانیم تمام کارهای ناقص را در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی تکمیل و پروژه های جدیدی را برای اعتلای هر چه بیشتر این میراث باشکوه تعریف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طرح توسعه بازارچه صنایع دستی این مجموعه از جمله پروژه هایی بوده که در فرصت کرونا عملیاتی و اجرایی شده است.

وی با اشاره به دیگر طرح های در حال اجرای در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی بیان کرد: اجرای آجرفرش صحن شهیدگاه و مرمت های اساسی در بخش های مختلف مجموعه برخی از اقدامات ایام اخیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های نیمه تمام در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی در فرصت کرونا

تکمیل طرح های نیمه تمام در مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی در فرصت کرونا