مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-09سياسي

جمع آوری 450 میلیون تومان در جشن گلریزان اهر


با مشارکت خیران و مردم نوع دوست این شهرستان در جشن گلریزان 450 میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری اهر گفت: با مشارکت خیران و مردم نوع دوست این شهرستان در جشن گلریزان 450 میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

حجت الاسلام محمد علی نظری در مراسم نمادین ستاد برگزاری جشن گلریزان اهر، گفت: امسال با استقبال کم نظیر خیران و مردم نوعدوست این شهرستان زمینه آزادسازی 24 نفر از محکومین مالی و جرائم غیر عمد فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این 24 نفر شامل محکومان مالی و جرائم غیر عمد بوده که به علت عدم استطاعت مالی توانایی پرداخت بدهی و یا دیه خود را نداشتند و در زندان به سر می برند که با کمک های خداپسندانه مردم و خیران زمینه آزادی این زندانیان و بازگشت آن ها به آغوش خانواده ها فراهم شد.

وی گفت: سال گذشته نیز با همکاری خیران و ستاد دیه نیز زمینه آزادی 55 نفر فراهم شده بود که 27 نفر از این تعداد توسط ستاد دیه، شش نفر توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر و 22 نفر نیز توسط خیران از زندان آزاد شده بودند.

حجت الاسلام نظری گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دستگاه قضایی در تحقق شعار سال در حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 450 میلیون تومان در جشن گلریزان اهر

جمع آوری 450 میلیون تومان در جشن گلریزان اهر