مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-09اقتصادي

افزایش روستاهای نیازمند آبرسانی با تانکر سیار کهگیلویه و بویراحمد به 165روستای


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت ادامه کاهش بارندگی ها آبرسانی با تانکر سیار استان به 165 روستا افزایش خواهد یافت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت ادامه کاهش بارندگی ها آبرسانی با تانکر سیار استان به 165 روستا افزایش خواهد یافت.

اسفندیار برخه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: سال گذشته 125 روستای این استان با تنش آبی مواجه بودند که امسال با توجه به خشکسالی که پیش رو داریم این تعداد به 165 روستا افزایش خواهد یافت و با تانکر سیار آبرسانی خواهند شد.

وی اظهارکرد: در حال پیگیری هستیم که اقداماتی از جمله اجاره تانکر، برای آبرسانی سیار به روستاهایی که با مشکل آب مواجهند، انجام دهیم و در حال حاضر هم آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه آبرسانی استان با تانکر سیار انجام می شوند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتبارات خوبی در این زمینه پیش بینی شده است درصورتی که تخصص داده شود.

برخه تصریح کرد: تاکنون در زمینه آب شرب شهرهای استان مشکلی و کمبودی نداریم البته بحث مصرف برق است که با توجه به تنش برقی که وجود دارد طبق مصوبه وزارت نیرو باید پمپ های مخازن آب استان در ساعاتی از روز خاموش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روستاهای نیازمند آبرسانی با تانکر سیار کهگیلویه و بویراحمد به 165روستای

افزایش روستاهای نیازمند آبرسانی با تانکر سیار کهگیلویه و بویراحمد به 165روستای