مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-09ورزشي

صدور اجازه فعالیت تیم های ملی و برگزاری مسابقات لیگ در قم


تمامی اماکن ورزشی دولتی و خصوصی استان قم همچنان امکان فعالیت ندارند اما فعالیت تیم های ملی و برگزاری مسابقات لیگ به شرط مکاتبه با اداره کل ورزش و جوانان قم امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بعد از آزاد شدن فعالیت گروه های شغلی یک و دو از روز شنبه هجدهم اردیبهش ماه، سئوال بسیاری از علاقمندان به ورزش و فعالان این عرصه مهم اجتماعی این است که آیا باشگاه ها و اماکن ورزشی دولتی و خصوصی نیز امکان فعالیت دارند یا خیر که امور باشگاه های استان قم این موضوع را منتفی دانست.

بر اساس اعلام امور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان قم بنا بر آخرین تصمیم های ستاد ملی کرونا، با توجه به قرار گرفتن استخرها و باشگاه های ورزشی در لیست مشاغل گروه سه، اماکن ورزشی در حال حاضر به دلیل قرار داشتن قم در وضعیت نارنجی تعطیل هستند و امکان فعالیت ندارند، همچنین مراکز تفریحی آبی جزو مشاغل گروه چهار قرار دارند و در حال حاضر این اماکن نیز تعطیل هستند.

امّا فعالیت های تمام تیم های ملی و مسابقات لیگ های وابسته در رشته های مختلف مشاغل گروه یک قرار دارد و منوط به مکاتبه و صدور مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان ها است، بر همین اساس مجوز تشکیل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در قم صادر شده و از امروز این اردو برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اجازه فعالیت تیم های ملی و برگزاری مسابقات لیگ در قم

صدور اجازه فعالیت تیم های ملی و برگزاری مسابقات لیگ در قم