مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-09سياسي

نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب درباره حوادث قدس اشغالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب ضمن تشریح حوادث و تحولات جاری در قدس اشغالی، - اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب ضمن تشریح حوادث و تحولات جاری در قدس اشغالی، خواستار اتخاذ موضع قاطع جهان اسلام برای حمایت از ساکنان قدس و توقف جنایات اشغالگران اسراییلی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب ضمن تشریح حوادث و تحولات جاری در قدس اشغالی، خواستار اتخاذ موضعی قاطع برای حمایت از ساکنان قدس و توقف جنایات اشغالگران اسراییلی شد.

متن این پیام بدین شرح است:حضرت آیت الله سید علی خامنه ای (حفظه الله)رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرانسلام علیکم و رحمه الله و برکاتهدرودی صمیمانه و بعد.

مایه خرسندی ما در جنبش حماس است که در این ایام مبارک و روز های پایانی ماه رمضان، سلام و درود و تقدیر خالصانه خود را محضر جنابعالی تقدیم نماییم.

از خداوند متعال خواستاریم که این ماه بزرگ و عید سعید فطر را بار دیگر با خیر و برکت نصیب جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ آن و امت اسلامی گرداند، چه او شنوا و اجابت کننده دعا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب درباره حوادث قدس اشغالی

نامه اسماعیل هنیه به رهبر انقلاب درباره حوادث قدس اشغالی