مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-09سياسي

حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مشکل گشا است


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: انتخابات یکی از مهم ترین ابزار برای تحکیم پایه های اقتدار، امنیت و عزت ملی است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح می تواند مشکل گشای بسیاری از معضلات امروز جامعه اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران طی گفت وگویی جمهوری اسلامی را اولین نظام مردم سالاری دینی در جهان دانست و اظهار کرد: اندیشه مردم سالاری و حق مشارکت عموم ملت بزرگ ایران در امور کشور از دغدغه های مهم امامین انقلاب است و مشارکت حداکثری در انتخابات، جلوه مردم سالاری دینی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات پیش رو در کشور، افزود: یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در اداره امور کشور با برگزاری انتخابات است.

شکریان با بیان اینکه اندیشه مردم سالاری و مشارکت عموم ملت بزرگ ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور با برگزاری انتخابات یکی از مهم ترین دغدغه های امام راحل و مقام معظم رهبری (ره) است، تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم ترین ابزار برای تحکیم پایه های اقتدار، امنیت و عزت ملی است و حضور حداکثری و انتخاب اصلح می تواند مشکل گشای بسیاری از معضلات امروز جامعه اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مشکل گشا است

حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات مشکل گشا است