مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-09سياسي

برنامه ریزی برای ترور سردار سلیمانی از آغاز دوره ترامپ در سال 2017


یک کارشناس ارشد روابط بین الملل با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر منتشر شدن از سوی «یاهو نیوز» در مورد  ترور شهید سلیمانی از سوی آمریکایی ها  گفت :  براساس این گزارش برنامه ترور شهید سلیمانی  از آغاز دوره ترامپ در سال 2017 چیده شده بود .

- یک کارشناس ارشد روابط بین الملل با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر منتشر شدن از سوی یاهو نیوز در مورد  ترور شهید سلیمانی از سوی آمریکایی ها  گفت :  براساس این گزارش برنامه ترور شهید سلیمانی  از آغاز دوره ترامپ در سال 2017 چیده شده بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا نصری در صفحه توییتر خود با انتشار بخش هایی از این گزارش نوشت : ‏نکته ای که در گزارش اختصاصی یاهو نیوز در مورد ترور شهید سلیمانی کم تر به آن توجه شده این است که برنامه ترور از آغاز دوره ترامپ در سال 2017 چیده شده بود.

این یعنی ادعای رسمی آمریکا مبنی بر اینکه مطابق اصل دفاع پیش دستانه و برای مهار یک تهدید قریب الوقوع اقدام کرده به کل باطل است.

بر اساس این گزارش ، یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی جدید درباره جزییات اقدام جنایتکارانه واشنگتن در ترور سردار سلیمانی آورده است که در این عملیات رژیم صهیونیستی و نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق نیز با آمریکا همکاری کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ترور سردار سلیمانی از آغاز دوره ترامپ در سال 2017

برنامه ریزی برای ترور سردار سلیمانی از آغاز دوره ترامپ در سال 2017