مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-09پزشكي

آغاز برنامه ارزشیابی تاثیرات پژوهش های انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه ارزشیابی تاثیرات پژوهش های انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور با توجه به اهمیت تقویت اثربخشی طرح های پژوهشی مصوب دانشگاه ها در اولویت برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، - برنامه ارزشیابی تاثیرات پژوهش های انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور با هدف تقویت اثربخشی طرح‎ ها آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه ارزشیابی تاثیرات پژوهش های انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور با توجه به اهمیت تقویت اثربخشی طرح های پژوهشی مصوب دانشگاه ها در اولویت برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است.

با توجه به اهمیت تقویت اثربخشی طرح های پژوهشی مصوب دانشگاه ها، برنامه ارزشیابی تاثیرات پژوهش های انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سوی چند دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود.

اهمیت و اهداف ارزشیابی شاخص های اثرات پژوهشاندازه گیری و بررسی اثرات پژوهش های سلامت در محدوده ای فراتر از دانشگاه و دانشگاهیان، مدت ها است مورد توجه کشور ها قرار گرفته است.

سئوال برخی از کشور ها این است که هزینه صرف شده برای انجام پژوهش چه فایده ای داشته است، برای برخی دیگر از کشور ها چالش اصلی، کمبود هزینه های پژوهش است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه ارزشیابی تاثیرات پژوهش های انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور

آغاز برنامه ارزشیابی تاثیرات پژوهش های انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی کشور