مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-09اجتماعي

جزییات برگزاری آزمون حضوری پایه های نهم و دوازدهم در استان اصفهان


رییس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه، آموزش و پرورش اصفهان گفت: با توجه به اهمیت دو پایه نهم و دوازدهم در انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاهی امتحانات نهایی به صورت حضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجوز پروتکل های بهداشتی برگزاری حضوری امتحانات را ارائه می دهد.

در همه حوزه های امتحانی مراقبان بهداشت حضور دارند رییس اداره آموزش دوره اول و دوم متوسطه، آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه برگزاری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود، افزود: مطابق پروتکل های بهداشتی گفته شده فاصله صندلی های یک و نیم تا دو متر باشد و در صورت امکان برگزاری آزمون در فضای باز و حیاط مدرسه، برگزاری امتحانات در سالن ها و کلاس های با تهویه هوا و بهداشت کامل و جلوگیری از تجمع انجام شود، سال گذشته نیز برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان به همین شرایط انجام شد.

وی تصریح کرد: با اداره بهداشت استان نیز هماهنگ شده که در همه حوزه ها امتحانی مراقبان بهداشت حضور پیدا کنند و ورود دانش آموزان را چک کرده و بعد از اطمینان کامل از رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه نشستن برای امتحان را به آنها بدهند.

نادیان تاکید کرد: مسؤولان مدرسه هم موظف هستند که در حیاط مدرسه دانش آموزان تجمع نکنند، بعد از برگزاری امتحان و خروج دانش آموز از مدرسه باید والدین تمهیدات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری آزمون حضوری پایه های نهم و دوازدهم در استان اصفهان

جزییات برگزاری آزمون حضوری پایه های نهم و دوازدهم در استان اصفهان