مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-09حوادث

130 تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ جمشید جعفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان، - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط 130تن نهاده دامی قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ جمشید جعفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل موفق به شناسایی افراد سودجو و قاچاقچی نهاده های دامی شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی اردبیل مشخص شد افرادی سودجو قصد خارج کردن و قاچاق مقدار قابل توجهی جو وارداتی و نهاده های دامی از استان را دارند.

وی با بیان اینکه این نهاده های دامی با ارز دولتی و به عنوان سهمیه عشایر استان تامین شده بود، اظهار کرد: ماموران موفق شدند 6 دستگاه تریلی حامل 130 تن انواع نهاده های دامی مانند جو وارداتی و کنسانتره را کشف و ضبط کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به انتقال کامیون های توقیف شده به پارکینگ بیان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد

130 تن نهاده دامی قاچاق در در اردبیل کشف شد