مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-09سياسي

چه خبر از انتخابات در استان سمنان؟


فضای انتخابات کم کم در سراسر کشور و استان سمنان داغ می شود و خبرها از تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رعایت کامل قانون حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کم کم به روزهای پرشور و حال انتخاباتی نزدیک می شویم و فضای انتخابات کم کم در سراسر کشور و استان سمنان داغ می شود؛ کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری این روزها یک به یک اعلام آمادگی می کنند و فضای رسانه ها به سمت اخبار انتخاباتی میل کرده است.

خبرها در استان سمنان هم از تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رعایت کامل قانون حکایت دارد؛ مسؤولان استان سمنان خود را آماده می کنند تا رقابتی در نهایت دقت و سلامت برگزار شود و مردم به راحتی بتوانند به گزینه های موردنظر خود رأی دهند.

مسؤولان برگزارکننده انتخابات تلاش دارند تا فضا را به سمتی ببرند که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حاصل شود و در این راه، برنامه های مختلف اجرا می شود.

توجه به حضور حداکثری مردم در انتخابات حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان سمنان اظهار کرد: توجه به بحث مشارکت و حضور حداکثری مردم در کنار تأمین سلامت و امنیت انتخابات، امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از انتخابات در استان سمنان؟

چه خبر از انتخابات در استان سمنان؟