مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-09سياسي

نیروی دریایی سپاه محموله بزرگ دام قاچاق را در خلیج فارس توقیف کرد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب های خلیج فارس و نزدیکی جزیره قشم خبر داد.

- ، علی صالحی از توقیف یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده در آب های خلیج فارس و نزدیکی جزیره قشم خبر داد و اظهار داشت: به دستور مقام قضایی و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) موفق شد یک فروند شناور حامل محموله بزرگ دام قاچاق را شناسایی و توقیف کند.

وی با بیان اینکه این محموله قاچاق شامل بیش از 750 رأس دام است خاطرنشان کرد: طی این عملیات، علاوه بر توقیف شناور لنج مورد نظر، 6 نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند ابراز کرد: خوشبختانه با اقدام بموقع دستگاه قضایی استان و عملیات ضربتی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قاچاقچیان در تحقق نیت مجرمانه خود ناکام ماندند و از خروج این محموله بزرگ و ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

صالحی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ریاست قوه قضاییه نیز همواره بر آن تأکید دارند، مبارزه جدی با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت پیگیری می شود و به همین منظور دستگاه قضایی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی سپاه محموله بزرگ دام قاچاق را در خلیج فارس توقیف کرد

نیروی دریایی سپاه محموله بزرگ دام قاچاق را در خلیج فارس توقیف کرد