مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-09اقتصادي

170 واحد صنعتی راکد در تهران احیا شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از احیای 170 واحد صنعتی راکد در استان تهران در سال گذشته خبر داد و شرایط دریافت تسهیلات جهش تولید را تشریح کرد.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) از احیای 170 واحد صنعتی راکد در استان تهران در سال گذشته خبر داد و شرایط دریافت تسهیلات جهش تولید را تشریح کرد.

یدالله صادقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته 170 واحد تولیدی، صنعتی راکد و غیر فعال با پیگیری کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید به مدار تولید بازگشتند، اظهار کرد: سال گذشته 220 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برگزار شد که به مشکلات 1200 واحد صنعتی و تولیدی رسیدگی و تعداد 1254 مصوبه نتیجه آن بود.

وی همچنین با بیان اینکه به دلیل شرایط سخت اقتصادی ایجاد شده در اثر تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، بعضی از واحدهای تولیدی به ویژه صنایع کوچک دچار آسیب شده اند، وعده داد که با عزم جدی مسئولان و دستگاه های اجرایی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

صادقی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید همچون سنوات گذشته به واحدهای متقاضی، درباره تسهیلات جهش تولید گفت: تسهیلات جهش تولید به دارندگان جواز تاسیس، توسعه، پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی، کارت شناسایی کارگاه، پروانه اکتشاف، گواهی کشف، پروانه بهره برداری معدن و مجوزهای صنفی معتبر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 واحد صنعتی راکد در تهران احیا شد

170 واحد صنعتی راکد در تهران احیا شد