مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-09پزشكي

امتحان بزرگی پیش رو داریم/ نباید تخلفی در روند واکسیناسیون کرمانشاه گزارش شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امتحان بزرگی پیش رو داریم که باید از آن سربلند بیرون بیاییم، سلامت تزریقات واکسن بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در جمع مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان، اظهار داشت: بیماری کووید مهمترین مساله کشور است و نشانگر این است که سلامت چه جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: اکنون از قله پیک چهارم گذشته ایم، اما می دانیم این آخرین موج ما نخواهد بود و باید با تلاش بیشتر از ساده انگاری و سهل انگاری جلوگیری کنیم و همچنان جامعه را حساس نگاه داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: نظارت دائمی و بیشتر بر پروتکل ها در شهرستان ها را با همکاری همه اعضای ستاد کرونا به خوبی اعمال کنید.

وی تصریح کرد: براساس رسوم سنتی، اسلامی در روز عید فطر دید و بازدید و تبریک عید انجام می شود که می تواند منجر به افزایش موارد بیماری و ورود به مرحله خطرناکی شود.

وی اضافه کرد: همدلی و وفاق در درون سیستم بهداشت و درمان و سپس در میان مسؤولان شهرستانی در کنترل بیماری بسیار موثر خواهد بود.

مرادی گفت: راه کنترل ببماری واکسیناسیون همگانی و داروی مناسب و قطعی است که تاکنون دارویی یافت نشده است، بنابر این مهم پیشگیری در دو بخش رعایت شیوه نامه ها و نیز واکسیناسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحان بزرگی پیش رو داریم/ نباید تخلفی در روند واکسیناسیون کرمانشاه گزارش شود

امتحان بزرگی پیش رو داریم/ نباید تخلفی در روند واکسیناسیون کرمانشاه گزارش شود