مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-09اقتصادي

جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات عید فطر


سخنگوی نیروی انتظامی با بیان نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس گفت: خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ 500 هزار تومان جریمه می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مهدی حاجیان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار، در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در سراسر کشور محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم عزیز خواستاریم که همچنان با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت ها همکاری های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند چراکه ممنوعیت ترددها در این ایام برای سلامتی خود آنهاست.

سخنگوی ناجا درباره نحوه اعمال قانون در این ایام تصریح کرد: در صورتی که افراد مصوبات را رعایت نکنند برابرقانون با آنها برخورد خواهد شد.

بر این اساس در تمامی ورودی شهرها دوربین ها فعال هستند و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات عید فطر

جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری خودروها در تعطیلات عید فطر