مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-09سياسي

گرامیداشت شهدا پاسخگویی به نیاز اصلی و روز جامعه است


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اعلام آمادگی جهت همکاری با ستاد کنگره شهدای استان قم در عرصه های مختلف گفت: گرامیداشت شهدا در حقیقت پاسخگویی به نیاز اصلی و روز جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ، گفت: برداشت ما از این سخن حکیمانه این است که فردی که به میدان می رود و شهید می شود در راستای یک نیاز اجتماعی گام برداشته و کسانی که سعی می کنند یاد و خاطره آنها را پاس بدارند نیز در همین راستا اقدام کرده و از اجر و مزد شهادت بهره مند می شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه گرامیداشت شهدا در حقیقت پاسخگویی به نیاز اصلی و روز جامعه است، ادامه داد: امروز ما، نیازمند گرامیداشت مقام شهیدان هستیم، زیرا شهدا نیازی به این کار ندارند؛ کسانی که در این راستا گام برمی دارند در حقیقت به توفیق بزرگی دست یافته اند.

حجت الاسلام روستا آزاد با تأکید بر اینکه امروز خدمت به شهدا نوعی خدمت به بشریت است، آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت همکاری با ستاد کنگره شهدای استان قم را اعلام و گفت: در حال حاضر کتاب های شیوه های همسرداری فرماندهان شهید ، مقتل شهدای دفاع مقدس ، سیره خانوادگی شهدای روحانی ، بایسته های فرهنگی ایثار و شهادت و پر و بال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت شهدا پاسخگویی به نیاز اصلی و روز جامعه است

گرامیداشت شهدا پاسخگویی به نیاز اصلی و روز جامعه است