مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-09سياسي

تقویت تفکر بسیجی در جامعه/ شرایط مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه، گفت: شرایط مشارکت حداکثری در انتخابات باید فراهم شود.

- ، محمود قاسم نژاد پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اخلاص نیروهای بسیج در انجام عمل و اطاعت از ولی فقیه، گفت: منطق ولایت پذیری همواره توسط بسیجیان در زمان های مختلف و بدون هیچ چشم داشت مادی اجرایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه خاصیت رفتار بسیجیان، اخلاص است، بیان کرد: یکی از ویژگی های بسیج، واقع نگری و آرمان گرای بوده و از آنجایی که انقلاب آرمان هایی را ترسیم کرده لذا تفکر بسیجی درصدد تحقق آن در کشور نقش آفرینی کرده است.

وی ادامه داد: کارکنان دولت باید تفکر بسیجی و آرمانگرایی و عقل گرایی و مسئولیت پذیری در قبال عملکرد خود داشته باشند.

قاسم نژاد با تاکید بر تداوم ارتباط خوب بسیجیان با عموم مردم، گفت: قدرت جذب افراد توسط بسیجیان بسیار مؤثر بوده و یکی از الگوهای ارزشمند در این حوزه، سردار سلیمانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه مردمی بودن در بین بسیجیان وجود دارد و باید تقویت شود، اضافه کرد: مردمی بودن، تفکر بسیجی را تقویت می کند و کارکنان دولت باید به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تفکر بسیجی در جامعه/ شرایط مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود

تقویت تفکر بسیجی در جامعه/ شرایط مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم شود