مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-09سياسي

اهدای 1000 بسته معیشتی و 500 تبلت به مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه


آیین اهدای هزار بسته معیشتی و 500 تبلت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با مشارکت این نهاد، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه برگزار شد.

- اهدای 1000 "بسته معیشتی و 500 "تبلت" به مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه آیین اهدای هزار بسته معیشتی و 500 تبلت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با مشارکت این نهاد، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه برگزار شد.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اجرای پویش ایران همدل-اطعام مهدوی- با هدف تامین معیشت خانوارهای کم برخوردار از ابتدای ماه مبارک رمضان، گفت: طی مدت اجرای طرح تاکنون بیش از 42 هزار بسته معیشتی برای خانوارهای تحت حمایت تامین و در میان این خانوارها توزیع شده است.

رخصی افزود: همچنین در این مدت 116 هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو در بیش از 50 آشپزخانه مهدوی استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ شده است.

این مسئول ادامه داد: امروز نیز هزاربسته معیشتی با همراهی بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه تامین و همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در میان خانوارهای کم برخوردار استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1000 بسته معیشتی و 500 تبلت به مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه

اهدای 1000 بسته معیشتی و 500 تبلت به مددجویان کمیته امداد در کرمانشاه