مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-09بين الملل

مشاور امنیت ملی عراق: هیچ نیروی رزمی خارجی در پایگاه هوایی «بلد» وجود ندارد


مشاور امنیت ملی عراق ضمن رد حضور نیروهای رزمی خارجی در پایگاه هوایی «بلد» گفت که شرکت های خارجی غیرنظامی در این پایگاه حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قاسم الأعرجی مشاور امنیت ملی عراق روز شنبه (دیروز) از پایگاه هوایی بلد واقع در استان صلاح الدین بازدید کرد.

وی پس از بازدید از این پایگاه گفت که هیچ نیروی رزمی خارجی در این پایگاه وجود ندارد و تنها شرکت های خارجی غیرنظامی برای آموزش عراقی ها در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیماها در این پایگاه حضور دارند.

الأعرجی همچنین خواستار حمایت از این پایگاه به منظور استمرار تلاش های مربوط به مبارزه با داعش شد و گفت که ما باید از دستگاه های امنیتی به منظور حفظ امنیت داخلی و تقویت جایگاه داخلی و خارجی عراق حمایت کنیم.

طبق گزارش وبگاه بغداد الیوم ، در بیانیه صادره از دفتر اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق آمده است که بازدید الأعرجی از پایگاه بلد بنابه دستور فرمانده کل نیروهای مسلح جهت اطلاع از اوضاع امنیتی آن صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، هیأتی از وزارت دفاع از جمله معاون فرمانده عملیات مشترک، فرمانده نیروی زمینی، معاون رییس ستاد مشترک ارتش و مدیر دستگاه اطلاعات نظامی و معاون فرمانده نیروی هوایی، الأعرجی را در این بازدید همراهی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور امنیت ملی عراق: هیچ نیروی رزمی خارجی در پایگاه هوایی «بلد» وجود ندارد

مشاور امنیت ملی عراق: هیچ نیروی رزمی خارجی در پایگاه هوایی «بلد» وجود ندارد