مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-09اقتصادي

وقتی دلالان از آب گل آلود بازار زرشک، ماهی می گیرند


زرشک خراسان جنوبی، این محصول ناب جهانی اکنون در دست دلالان خودنمایی می کند؛ دلالانی که حتی از سود گرفتن از کشاورز نیز نمی گذرند و در یک دستشان پول و در دست دیگرشان زرشک است؛ - ایسنا/خراسان جنوبی زرشک خراسان جنوبی، این محصول ناب جهانی اکنون در دست دلالان خودنمایی می کند؛ دلالانی که حتی از سود گرفتن از کشاورز نیز نمی گذرند و در یک دستشان پول و در دست دیگرشان زرشک است؛ حال آنکه از این سود چیزی به بهره بردار نمی رسد.

زرشک خراسان جنوبی؛ همان که آوازه اش در جهان پیچیده و مزارع خراسان جنوبی را به رنگ قرمز درآورده و پاییز که می شوند این استان می شود بهشت زرشک و این بهشت چه نزدیک است برای خارجی ها و چه دور و دست نیافتنی است برای بهره برداران؛ حال آنکه نزدیک است به آنان! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حقیقت تلخ این است که کرونا بسیار بر فروش زرشک تاثیر گذاشت؛ تاثیری که انگار تنها بر روی کشاورز بود و باعث شد دلالان از این آشفته بازار ماهی تازه ای بگیرند.

با کشاورزان که سخن می گویی؛ عصبانی اند؛ عصبانی و ناراحت از دست روزگار؛ از دست روزگاری که آنان را از وقتی خود را شناخته اند زرشک کار کرده و از وقتی هنوز خورشیدن تابیدن نگرفته بر سر مزارع حاضر شده و تا بخشی از روز درگیر این برداشت هستند و خارهای زرشک در دست هایشان نمایان است اما اکنون خار عدم خرید دردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی دلالان از آب گل آلود بازار زرشک، ماهی می گیرند

وقتی دلالان از آب گل آلود بازار زرشک، ماهی می گیرند