مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-09سياسي

نهادینه کردن فرهنگ قرآنی تضمین کننده عزت و سربلندی انقلاب است


معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در زندگی شخصی و اجتماعی، تضمین کننده عزت و سربلندی انقلاب اسلامی است - ، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت خلبان شهید عبدالکریمی محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و هم چنین به صورت ویدئوکنفرانس با فرماندهان یگان های تابعه در مسجدالنبی ستاد نهاجا برگزار شد.

امیر هادیان در این مراسم طی سخنانی، اظهار کرد: شهید عبدالکریمی یکی از خادمین و عاملین به قرآن کریم بود و مهم ترین شاخصه این شهید بزرگوار به عنوان حافظ و قاری قرآن، عمل به دستورالعمل های این کتاب شریف در زندگی روزمره خود بود.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در زندگی شخصی و اجتماعی، تضمین کننده عزت و سربلندی انقلاب اسلامی است و با توجه به تهدیدات دشمن در مباحث جنگ نرم، تمسک به قرآن و پیروی از دستورالعمل های آن راهگشاست و در طرح های مصباح نیز مباحث قرآنی جزو مباحث اصلی و ریشه ای است و توجه ویژه ای به آن شده است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش همواره در مباحث قرآنی درخشان و حائز رتبه های برتر در مسابقات مختلف قرآنی بوده است و هم چنین اقدامات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادینه کردن فرهنگ قرآنی تضمین کننده عزت و سربلندی انقلاب است

نهادینه کردن فرهنگ قرآنی تضمین کننده عزت و سربلندی انقلاب است