مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-09بين الملل

فلسطین و اردن: قدس و مقدسات آن، خط قرمز هستند


وزرای خارجه فلسطین و اردن از جامعه جهانی خواستند اقدامات فوری و کارآمدی را برای توقف اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی اتخاذ کند.

- وزرای خارجه فلسطین و اردن از جامعه جهانی خواستند اقدامات فوری و کارآمدی را برای توقف اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی اتخاذ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد، ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین و ایمن الصفدی، همتای اردنی وی در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر، مقامات رژیم اشغالگر را مسئول تشدید تنش و اقدامات خطرناک در شهر قدس اشغالی دانستند.

دو طرف بر لزوم اتخاذ اقدامات فوری و کارآمد از سوی جامعه جهانی برای توقف اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس و مسجدالاقصی تاکید کردند.

ریاض المالکی و ایمن الصفدی همچنین تاکید کردند که قدس و مقدسات آن خط قرمز هستند و اقدامات رژیم صهیونیستی، نقض آشکار قوانین بین المللی به شمار می آید و باعث تحریک احساسات دو میلیارد مسلمان می شود و جنایتی است که منجر به وقوع درگیری ها و پیشبرد منطقه به سمت تنش و بحران بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین و اردن: قدس و مقدسات آن، خط قرمز هستند

فلسطین و اردن: قدس و مقدسات آن، خط قرمز هستند