مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-09حوادث

کلاهبرداری از طریق طراحی جعلی سایت «صبا تأمین»


رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا از کلاهبرداری مجرمان سایبری از طریق طراحی جعلی سایت«صبا تأمین» خبر داد.

- رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا از کلاهبرداری مجرمان سایبری از طریق طراحی جعلی سایت صبا تأمین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ مصطفی نوروزی اظهارکرد: در پی مرجوعه های قضایی واصله به پلیس فتا مبنی بر اینکه فردی با طراحی جعلی سایت صبا تأمین با اغفال شهروندان، از آنان مبالغی را اخذ کرده است، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با ثبت اظهارات شاکیان، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق اظهارات شاکیان تاکنون مبلغ 18میلیارد و 709 میلیون ریال از قربانیان کلاهبرداری شده است، گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که وجوه به حساب فردی با هویت معلوم ساکن میناب واریز شده است که با پیگیری های به موقع کارآگاهان سایبری، مبلغ بیش از 12 میلیارد و 86 میلیون ریال در حساب های مجرمان مسدود شد.

رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا افزود: با اقدامات تخصصی صورت گرفته و انجام استعلامات لازم، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و سرانجام در شهرستان بندرعباس دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق طراحی جعلی سایت «صبا تأمین»

کلاهبرداری از طریق طراحی جعلی سایت «صبا تأمین»