مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-09اقتصادي

بیش از 69 هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان صادر شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 69 هزار و 437 حواله لاستیک از مردادماه سال 97 تا پایان فروردین سالجاری با نرخ ارز 4200 تومان بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ایوب کرد اظهارکرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد 74 هزار و 573 حلقه لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور 69 هزار و 437 حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، بیان کرد: توزیع این لاستیک ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان همچنان تداوم دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 69 هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان صادر شد

بیش از 69 هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان صادر شد